Playstation 3 - Klaner och turneringar
Playstation 3
-
Klaner och turneringar
- [SSU] SSUgaming | Euesports.com
INFORMATION!
- Vi kommer starta upp en klan på GB igen Nikzen(Mitt konto men han invitar er eftersom min ipadress e låst) Så invites väntar på er där! regga er så fort ni läser detta för då kan vi vara med i end-game sen i april kommer jag tbx där igen med :)
Men vi kommer denna vecka lira 4klanmatcher på CG men senare låta den laddern stå sig..eftersom vi ej är redo för att möta europeiska (topp50) eliten :)
- Vi kommer starta upp en klan på GB igen Nikzen(Mitt konto men han invitar er eftersom min ipadress e låst) Så invites väntar på er där! regga er så fort ni läser detta för då kan vi vara med i end-game sen i april kommer jag tbx där igen med :)
Men vi kommer denna vecka lira 4klanmatcher på CG men senare låta den laddern stå sig..eftersom vi ej är redo för att möta europeiska (topp50) eliten :)
Äntligen! riktiga spelare! <3
Ya, tack för min tid, Skönt gäng.
Har dock inte mkt tid över så en lika bra =(
Lycka till guppar!
Har dock inte mkt tid över så en lika bra =(
Lycka till guppar!
Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway.
Modh. Jag är i Kalmar så jag har inte kunnat spela alls. Vill gärna vara med på söndag om ni har nån match då.
Tack för allt SSU...
Du är klar för imorgon ! bra, matcher måndag med sen :)
Tack för din tid i SSU :)! lycka till med spelandet i framtiden
Välkommen Kribba ! till SSU :)
Tryar gärna för klanen 13år har mic har spelat i andra klaner med Mvh Corry
Prestige 7 lvl 57..
Haha vad fan?? Känner inte jag igen han från tds?? Eller jag som är vimmsig!
Tack för allt SSU...
Förmodligen sjukt duktig spelare har ja hört :) vi kommer börja toppa nu för GB laddern då vi kommer försöka ligga på topp 20.. vi kommer ha kvar dom som vill satsa så ja ser dig spela lite mer mw2 eftersom du redan är grym på det men för att det ska hålla i sig ;)
Haha, blir ju generad när du säger så:):):) ne men jag ska spela cod mer, men det betyder inte att jag slutar med bf eftersom jag tycker det
är sjukt kul.
är sjukt kul.
Tack för allt SSU...
Nu taggar vi killar!
YLOD :(
Haha, fyfan vilken titel på tråden.
Gud, vad jag saknar Modern Warfare 2..=(
Sry för afk men har glömt å sagt att jag har cup-----
x-JohaaN x-BuZZiE xGaabbee xGuSz
Självklart får du trya :) ska höra med nikzen vilka krav vi har nu.. de är ju ganska höga som sagt :)
Okej :) Men jag vill föredra att spela en online tryout asså samma lag för annars mister ju allt teamwork osv. Så får jag väl sluta upp med lite bra stats... Är ju lite glad för gårdagen fick massa 60kills 10deaths och 97kills 20deaths och 50kills 4 deaths och typ 22-0
Inlägget senast redigerat: 2010-03-14 08:45
Inlägget senast redigerat: 2010-03-14 08:45
Prestige 7 lvl 57..
Det är positivt :) ditt k/d är inte så viktigt igentligen men vad har du i k/d o win-s ?
Varför slutade du i KHI? :O
Don't tell me what i can or can't do! - John Locke
KHI är nedlagt..efter att en ledare förstörde deras (8års) arbete :p
- INFORMATION -
- Hej alla SSUmedlemmar! den 5april kommer vi storsatsa och vill man vara med så ska man banne mej vara grym på cod!, slut med lekarna nu ;) nu ska vi lira så de ryker men samtidigt ha kul såklart :) alla kan adda: teammodh@hotmail.com samt gärna kolla denna video: http://www.youtube.com/watch?v=dvhjRUfV8fQ när ja lirar lite :)
- Hej alla SSUmedlemmar! den 5april kommer vi storsatsa och vill man vara med så ska man banne mej vara grym på cod!, slut med lekarna nu ;) nu ska vi lira så de ryker men samtidigt ha kul såklart :) alla kan adda: teammodh@hotmail.com samt gärna kolla denna video: http://www.youtube.com/watch?v=dvhjRUfV8fQ när ja lirar lite :)
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Filmlänkar (youtube m.m.)
42 sekunder sedan, 7756 svar
Vad lyssnar du på just nu?
1 minut sedan, 6503 svar
PSJailbreak - Världens första P...
3 minuter sedan, 317 svar
Jyrgas Gaming Show