Siten - Nyheter
Mixed Martial Arts-splet UFC Undisputed 2009 lanserades i maj förra året. De har nu sålt över 3,5 miljoner exemplar och som ett resultat av det har spelet blivit en platinumtitel och därmed prissänks till cirka 250 kronor. Vid den tidpunken då det släpptes hade utgivarna, THQ en mindre ekonomisk kris. Den har de nu klarat sig ur och företaget ser ut att gå mot ljusare tider, med bland annat uppföljaren UFC Undisputed 2010 som kommer ut i vår.
Länk: UFC Undisputed 2009 blir till platinum
Länk: UFC Undisputed 2009 blir till platinum
Fan va nice, ett riktigt grymt fighting spel, ser fram emot nästa säsong =)
Dock kunde dem ju göra karriär läget lite roligare, som att typ åldras... och att få chansen på bältet vid typ match 3-4 som för Brock Lesnar och inte vänta tills match 12 typ. Även kanske att kunna gå igenom TUF :P
Dock kunde dem ju göra karriär läget lite roligare, som att typ åldras... och att få chansen på bältet vid typ match 3-4 som för Brock Lesnar och inte vänta tills match 12 typ. Även kanske att kunna gå igenom TUF :P
Chelsea wherever you may be, dont leave your wife with John Terry!
Aningen gammal nyhet har funnits på platinum i någon månad nu men ändå bra att det uppdagades
Arsenal | Färjestad | IFK Göteborg | THL: Dallas Stars
Vet ingen annan som har fått chansen på bältet efter enbart 3 matcher i UFC. Att gå igenom TUF känns konstigt då spelet kommer bli en mera dokusåpa där det även handlar om att göra bort sig ;)
Däremot vill jag också se en förbättring på karriärläget så att varje karriär känns mer unik.
Sedan tycker jag det är bra att de har infört buren, south pal samt mer kontringsslag i 2010. Frågan är om det räcker för att det ska bli ett köp
Däremot vill jag också se en förbättring på karriärläget så att varje karriär känns mer unik.
Sedan tycker jag det är bra att de har infört buren, south pal samt mer kontringsslag i 2010. Frågan är om det räcker för att det ska bli ett köp
BJ Penn fick det. Han hade ju kört i lättvikt innan och fick direkt chansen mot GSP i weltervikt, men det kan man ju se som ett undantag, eftersom han hade gått matcher i UFC innan.
Do not underestimate the power of Playstation.
Det är viss skillnad då han hade rensat LW divisionen samtidigt som GSP hade rensat WW divisionen.
Däremot fick Bj Penn chansen på bältet i LW efter enbart 4 ufc matcher, dock var det "back in the days" samtidigt som det var en ganska ny viktklass för ufc.
Jag hoppas att de lyckas göra varje fighter lite mera unik än ufc 2009 där alla kändes mer eller mindre samma om de t.ex. var boxare och brottare
Däremot fick Bj Penn chansen på bältet i LW efter enbart 4 ufc matcher, dock var det "back in the days" samtidigt som det var en ganska ny viktklass för ufc.
Jag hoppas att de lyckas göra varje fighter lite mera unik än ufc 2009 där alla kändes mer eller mindre samma om de t.ex. var boxare och brottare
Jo, precis. Därför jag skrev "det kan man ju se som ett undantag, eftersom han hade gått matcher i UFC innan.".
Sant!
Tyckte väl själv att det inte var samma sak som att komma till UFC efter enbart en mma match och sedan få chans på bältet efter en förlust och en vinst i ufc
Tyckte väl själv att det inte var samma sak som att komma till UFC efter enbart en mma match och sedan få chans på bältet efter en förlust och en vinst i ufc
Nej, och jag tror det aldrig komma hända. Standarden är såpass hög just nu och Dana White läger mycket tyngd på att man måste ha ett bra "ground game" såväl som "stand up". Så man kan till exempel inte komma från boxningen och dominera där och direkt få en titelmatch. Du måste vara bra på till exempel brottning, jijutsu och wrestling med.
Menar inte att man ska vara grymt bra på allt, men kan du BARA boxas så kan en med bra jijutsu göra en submission på dig inom 10 sekunder.
Menar inte att man ska vara grymt bra på allt, men kan du BARA boxas så kan en med bra jijutsu göra en submission på dig inom 10 sekunder.
Det säger han också då man startar karriär läget för detta spel.
"If you're only gameplan is your big fist, i show you a tape when you wake up, where that went wrong" :P
"If you're only gameplan is your big fist, i show you a tape when you wake up, where that went wrong" :P
Asså inte som i dokusåpan på det sättet, men att man vinner sin fight och går sen finare till Kvartsfinal eller vad det är och sen final och om man vinner så blir man ju rankas hyffsat har jag för mig, och på så vis kanske efter det, kan få chansen på bältet i sin 5:e match eller något sånt. :)
Aha, coolt. Har inte UFC Undisputed 2009, men väntar på antingen EA MMA eller UFC Undisputed 2010. :)
Har inte UFC varit platinum ett tag nu?
Learn from yesterday, live today and dream about tomorrow.. || R.I.P Michael Jackson.
Du borde köpa UFC Undisputed 09, lär ju inte kosta speciellt mycket nu :)
Dessutom så kanske inte Chuck Liddell och Rampage Jackson är med i nästa =/
Chuck är ju i pension och Rampage kanske inte få komma tillbaka då han istället för att gå sin match emot Rashad, började att spela in en film...
Dessutom så kanske inte Chuck Liddell och Rampage Jackson är med i nästa =/
Chuck är ju i pension och Rampage kanske inte få komma tillbaka då han istället för att gå sin match emot Rashad, började att spela in en film...
Chuck ska möta Ortiz i vår/sommar och Rampage ska möta Rashad evans också i vår/sommar.
Så finns en viss sannolikhet att de kommer vara med i ufc 2010.
Ser ingen poäng med att gå TUF, blir som karriärläget!
Så finns en viss sannolikhet att de kommer vara med i ufc 2010.
Ser ingen poäng med att gå TUF, blir som karriärläget!
chuck är med i trailern iaf
Inloggning
Registrera dig
Glömt lösenordet
Forumsaktivitet
Roliga/udda nyheter!
4 minuter sedan, 1985 svar
Officiell, Battlefield: Bad Com...
39 minuter sedan, 3569 svar
SweD Is back på MW 2 / COD 4
Idag 03:11, 2014 svar
Officiell, Final Fantasy XIII