Övrigt - Övrigt

Övrigt - Övrigt - Press2Play.tv-tråden
Sida [ [1] ] Sök i tråden
2010-02-08 08:57 #1
mh76
Medlem

Registrerad: 2007-03-22
PSN: mh76

Profil   WWW
Konstigt nog finns ingen tråd om sajten Press2play.tv, då det näst intill är den enda svenska sajten som pratar om tv-spel i tv-format. http://www.press2play.tv

Vad tycker ni om sajten, om programledarna, innehållet, etc? Eller något helt annat ni vill skriva om sajten.

Då jag skapat tråden känns det logiskt att jag börjar.

Jag har alltid tyckt om Victor och Christer. Tycker de är roliga, för det mesta och har bra spelsmak. Intressanta recensioner, intervjuer och reportage. Dock har de börjat med 10 minutersgräns (inte deras fel). Senaste recensionen( http://www.press2play.tv/rekommenderat/04/mag-recenseras-i... ) kändes som att se snabbspolat då Victor pratar så snabbt, att tungan nästan ramlar av. Tyvärr går nästan halva tiden åt annat än om själva spelet. Då man har satt denna nya gräns anser jag det är extra viktigt att skärpa till sig för att hinna med allt.

Något annat jag stört mig länge på är att väldigt många "vanliga döda" besökare ställer frågor och funderingar som aldrig besvaras. OBS! Jag förstår såklart att det inte går svara på allt. Det är helt orimligt att kräva något sådant. Pågrund av denna 10 minutersgräns och ignorans från ansvariga(främst Victor och Christer) funderar jag på att sluta besöka sajten. Har nyligen börjat titta på Gametrailers TV som verkar riktigt riktigt bra.

Vill trots det poängtera att jag tycker Christer och Victor verkar vara riktigt mysiga snubbar. Inget ont om dem.

Det finns trots allt en liten risk att jag blir hatad av dem två nämnda, samt deras viktiga vänner inom spelbranchen. Den risken får jag helt enkelt ta. Om jag nu blir det, så tänker jag inte hata tillbaks.

Ordet är fritt.

Tillagt: Tipsa gärna om andra svenska videopodcast om tv-spel.

Inlägget senast redigerat: 2010-02-08 09:10
Fick jag 50 öre per fråga om att lämna ut mina kontouppgifter vore jag rik.
2010-02-08 09:20 #2
Solid
Medlem

Registrerad: 2008-03-11
PSN: kranti84

mh76 skrev: [ Visa citat ]
Jag håller med dig dom är roliga, för det mesta :)

Spelfredag
http://gameplayer.se/videos.php?console_id=0&pubtype_i...

Inlägget senast redigerat: 2010-02-08 09:25
I am like you. I have no name
2010-02-08 10:28 #3
AhlSkal
Ny medlem

Registrerad: 2009-09-27
PSN: AhlSkal

mh76 skrev: [ Visa citat ]
Säger bara en sak. Denna sidan e guld värd! Rätt lätt att hitta sig genom hemsidan och lika lätt att söka fram information på sidan. Tack för visa denna sidan för PS3-forumet!
"We will conquer everybodys back!"
Sida [ [1] ] Topp
Svara!

Du måste vara inloggad för att skriva ett inlägg. Du kan registrera dig här.

Inloggning

Användarnamn

Lösenord

Registrera dig
Glömt lösenordet

Forumsaktivitet

Officiell, Battlefield: Bad Com...
1 minut sedan, 3704 svar

Låg bitrate i PMS
3 minuter sedan, 1 svar

SM (EASHL NHL10)
6 minuter sedan, 1647 svar